maandag 1 juni 2015

'Ik weet dat mijn hartritme nooit helemaal normaal zal zijn'


Het was een heerlijke dag in april.
De zon scheen. Het was fijn lenteweer.
De fotograaf en de communicatie medewerker van de Nederlandse Hartstichting waren ontzettend enthousiast. Dit enthousiasme werkte aanstekelijk.
De foto's getuigen van het plezier dat we hadden!

Het verhaal is samengevat door een contentmanager van de Hartstichting. Je kunt het hier lezen.

Het voelt goed om iets positiefs te doen. If you can't beat it, join it! Soort van...  ;)



1 opmerking:

  1. Hoi.
    Interessante blogs. Ik ben zelf ook hartpatiënt en zal hier vaker terug komen. Zelf heb ik een aangeboren hartafwijking en heb nu nog maar een half hart. Ook heb ik veel hartritmestoornissen gehad. Mijn hart zal ook nooit normaal slaan.

    Lijkt het je nou leuk om daar meer over te lezen kijk dan op mijn hartenblog. www.4beeldig.com

    Groetjes Aafke

    BeantwoordenVerwijderen