maandag 5 september 2016

Hartstocht

 

Op zaterdag 17 september organiseert de Hartstichting samen met World of Walking en Staatsbosbeheer een najaarswandeling dwars door De Biesbosch. Een wandeling dwars door het natuurgebied.
 
Een wandeling langs wilgentuinen, watertjes en over bruggetjes. Ontdek tal van planten en diersoorten en ga op zoek naar de visarend. Deze vogelsoort haalde deze zomer de primeur door voor het eerst in Nederland jongen te krijgen en dat alleen in De Biesbosch. Daarnaast zullen er 56 verhalen langs de route worden gepresenteerd. Zesenvijftig verhalen van vrouwen met hartaandoeningen.
 
Ook mijn verhaal zal er tussen hangen! In de zomervakantie ben ik door de organisatie gevraagd om mee te doen aan dit project. Mijn verhaal is samen met nog 55 verhalen van vrouwen gekozen om langs de wandelroute opgehangen te worden ter bewustwording van hart- en vaatziekten bij vrouwen.
 
Helaas kan ik zelf niet aan de tocht deelnemen, maar ik wil deze wandeling wel van harte aanraden. Mocht iemand mijn verhaal zien hangen, zou u dan misschien een fotootje van mijn verhaal willen sturen? Uiteraard deel ik deze dan op mijn blog.
 
Voor meer informatie:


Hartstocht tr6a5904 bewerkt 2


Geen opmerkingen:

Een reactie posten