dinsdag 18 maart 2014

Verschrikkelijke dromen

De afgelopen dagen, of nachten, schrik ik wakker. Telkens rond 4 uur in de ochtend kijk ik op de wekker, nadat ik weer eens wakker ben geschrokken uit een droom.

Centraal thema: No control. De ene keer word ik gekidnapped, dan weer zit ik gevangen en kan ik geen uitgang vinden en gisternacht zat ik bij iemand in de auto die zo hard reed dat ik de omgeving niet meer kon waarnemen...

 Het zal er wel bij horen. Het zal wel een onderdeel van verwerking zijn. Het zal wel nodig zijn om ergens op onbewust niveau iets een plekje te laten vinden.

2 opmerkingen:

  1. Dag M,
    Ik las met veel belangstelling je blog.
    Ook ik ben dragen van een ICD, niet voor een Brugada-syndroom, maar een andere problematiek (aangeboren hartafwijking en ventrikeltachycardie).
    Dit heeft me al veel verdriet en zorgen gegeven, vooral omdat ik ook nog twee jonge kinderen (15 en 11 jaar) heb.
    Ik ben in behandeling bij prof. Brugada en dat geeft me moed en vertrouwen.
    Heel veel sterkte...
    Isabelle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Isabelle,
      Feitelijk hebben we om dezelfde reden een ICD natuurlijk, alleen bij mij is de oorzaak van het ventrikelfibrilleren het Brugada Syndroom.
      Worden jouw kinderen ook periodiek gezien door prof Brugada? Ik heb af en toe mailcontact met de prof en daaruit merk ik dat hij zeer kundig en begaan is met zijn patiƫnten. Fijn dat jij (ook) zo'n goede cardioloog hebt getroffen!
      Veel goeds,
      M

      Verwijderen